زمین باغی قابل ساخت 377 متری - لنگرود - گیلان

زمین باغی قابل ساخت 377 متری

برای فروش
لنگرود
شناسه شهرک : 28
تصاویر
شرح

کد زمین : ZAS-E377

« با یک تیر چند نشان بزن »

💎  متراژ :  377  مترمربع

💎 انشعابات پای زمین

💎 بسیار مناسب چهت سرمایه گذاری

💎 چسبیده به بافت

💎 اطراف ویلاسازی شده

💎 سند با کاربری باغ

-            با قابلیت تغییر کاربری

💎 نقشه UTM هوایی

💎 نقشه سیماک ( سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور )

💎 زمین دوبر

💎 قابل ساخت

💎 فاصله از جاده اصلی 3دقیه

💎 فاصله تا دریا فقط 800 متر

💎 فاصله تا امکانات 2 دقیقه

💎 جای بکر و زیبا و دنج و آروم

 

 درباره محل زمین :

زمین 377 مترمربع سند با کاربری باغ و قابل ساخت  .زمین چسبیه به بافت و اطراف ویلاسازی شده مسیر اصلی از جاده به سمت دریا قابلیت تغییر کاربری زمین از باغ به مسکونی 👇🏻👇🏻👇🏻

📍 نکته مهمتر اینکه شما با مبلغ ناچیز، مالک زمینی خواهید بود که در آینده نزدیک شاید یکساله زمین باغی شما تبدیل به مسکونی شده و قیمت آن به یکباره چند برابر میشود . به همین منظور، این نوع زمین ها جهت سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد .

مهم :  شما با خرید زمین با کاربری باغ با یک تیر چند نشان میزنید اول اینکه هزینه کرد اولیه بسیار مناسب و پایین می باشد و بعد از مدت کوتاهی به سود میرسید  !!! حالا چطور؟ از دیرباز در کشور ما خرید زمین جزو سرمایه گذاری های امن و مطمئن بوده که در شرایط های مختلف ، طی زمانی طولانی تر به سود قابل توجه رسیده ولی در این نوع کاربری زمین که باغی می باشد این بازه زمانی کوتاه تر بوده و به علت مناسب تر بودن مبلغ خرید زمین نسبت به زمین با کاربری مسکونی یا گردشگری نتیجه مطلوب زودتر حاصل میشود . چون خرید و فروش ان نوع زمین راحت تر بوده .

محله سحرخیز دارای ساحل  7 کیلومتری بهم پیوسته زیبا و تمیز و ماسه ای و تنها ساحل طرح سالم سازی لاهیجان می باشد . به جرات یکی از قشنگترین ساحل های دنیا بحساب می اید .

 

📍 نکته :

یکی از نکات مهمی که اکثر افراد پیش از خرید زمین یا ویلا  باید به آن توجه کنند ، کاربری زمین  است کاربری زمین یا ویلا در اصل تعیین کننده این موضوع است که شما چه استفاده‌هایی می‌توانید از زمین مورد نظر خود داشته باشیددر شمال کشور کاربری‌های زیادی وجود دارد که مهمترین آن ها مسکونی شالی و باغی است  که کاربری باغی بسیار مرسوم  است  و دلیل این موضوع قرار‌گیری شمال در منطقه‌ای پر از جنگل و باغ است.

بافت باغی یکی از کاربری های مختلف زمین به شمار میرود که درواقع جزو کاربری های زمین داخل بافت است.

درصورت خرید زمین با کاربری باغی ، 20درصد مساحت زمین را بصورت قانونی میتوانید بسازید و مسئله قابل توجه 👇🏻👇🏻👇🏻

نکته مهم :

در زمین های باغی هم میتوانید ساخت و ساز انجام دهید و ویلای زیبا بسازید و خیلی راحت اینکار رو انجام دهید ولی برای اینکار میتوانید از سازه های پیش ساخته و سازه های زیبای چوبی استفاده بفرمائید .

و باز نکته مهم اینکه در این منطقه میتوانیم زمین باغی را ساخته ولی با پرداخت جریمه آن را تبدیل به مسکونی کنیم زیر نظر مراجع مربوطه .

 

ارتباط با خزرلند

📞تلفن تماس مشاور مستقیم :

 👩🏻💼 خانم مومنی    09120180257

کانال تلگرام مجموعه : https://t.me/khazarland       

پیج اینستاگرام مجموعه :    https://www.instagram.com/khazarr_land 

ما در مجموعه خزرلند قصد داریم با ایجاد تفاوت و تکنیک، همراه شما باشیم تا بتوانید با راهنمایی و مشاوره درست بهترین انتخاب را داشته باشید .

ما به جای شما جهت آرامش و راحتی مشتریان عزیز، همه استعلامات زمین رو گرفته و تمام نقشه ها و سندها و مدارک را آماده کرده ایم .

چه شما مشتری ما باشید چه نباشید برای ما یک دوست به حساب می اید به همین منظور همه اطلاعات خود را در اختیارتان قرار می دهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید .

شعار خزرلند  :

         رویات رو زندگی کن    

مشخصات

نزدیک به دریا انشعابات دارای سند

مساحت : 377
طول : 26.9
عرض : 14
بر زمین : 14

  • تراکم :تراکم کم
  • نوع اسناد :شش دانگ
  • نوع منطقه :شمالی-جنوبی
  • نوع ارائه :فروش
  • بازه قیمت :1 میلیارد تا 2 میلیارد
  • نوع ملک :زمین
  • وضعیت :قابل ارائه

موقعیت